Thursday, July 7, 2011

MARY ME MARY



Ini cerita cinta yang sangat bangang dan kelakar. Walaupun bangang, aku tetap jugak tengok sebab dia best best best. Hahahaa.. Kalau tak percaya tengok lah. Ini pun kawan baik aku yang duk sibuk sibuk suh aku tengok sebab semua pasal pelakon korea dia tahu. Kawan aku tu dia memang taksub sangat sangat dengan korea. Sampai kan tahi lalat pelakon korea tu pun dia tahu dekat mana. Zalim sungguh. Ok lah tak nak cita banyak. Nak tahu best atau tak tonton lah sendiri OK. :) 
Nak link dia? Cari lah sendiri. Hehee 


Nie lah pelakon nya cute & hensem tapi bangang :)


5 comments:

  1. mesti awak minat cete korea kan

    ReplyDelete
  2. ingat lak dkat mama,, sentiasa bjiwa korea..hikhik

    ReplyDelete
  3. adam : ehee..dlu tak minat tp sjak2 kwn dgn kwn2 yg minat korea nie. Da terpengaruh. Org korea comei2 :D

    ana : ouh, really? hehe. :)

    ReplyDelete